Poštovani,
Razvoji centar Ličko-senjske županije u suradnji s Ragan poduzetničkim centrom organizira radionicu Povećanje prodaje za male poduzetnike.
Datum održavanja radionice:23.05.2023. (utorak), od 10,00 – 14,30, Poduzetnički centar Ragan, Čiponjac sjever 3, Novalja
Obavezne prijave na: https://forms.gle/6cuTaM2V6EA6KjnD6
Sadržaj:
- Internetski marketinški kanali
- Marketinška komunikacija u online okruženju
- Definiranje ciljeva, ciljne skupine i tržišta
- Strategija komuniciranja na društvenim mrežama u turizmu
- Oglašavanje putem društvenih mreža (izrada oglasa, praćenje)
- Vođenje društvenih mreža kao kanal digitalnog marketinga (Community management)
- SEO pisanje, ključne riječi, kreativno pisanje, copywriting
- Native marketing, Content marketing u turizmu
- Influencer marketing, E-marketing
- Odnosi s javnošću (PR) u online okruženju
- Prednosti online brendiranja u turizmu
- Zamke u online brendiranju
- Primjeri dobre prakse
- Kada znamo da imamo brend?
Kome je namijenjeno:
- Hotelijerima koje žele pratiti trendove
- Ugostiteljima
- Turističkim i izletničkim agencijama
- Svima koji se bave ili se žele baviti nekim vidom turizma
- Svima koji razmišljaju o samostalnom biznisu
- Svim poduzetnicima koji mogu stečeno znanje o online brendiranju prilagoditi svojem poslovanju
- Iznajmljivačima koji žele upravljati online brendiranjem svojih kapaciteta i ponude
Predavačica Dunja Pavešić, osnovala je jednu od prvih marketinških i PR agencija u Hrvatskoj sa sjedištem u Rijeci i podružnicom u Zagrebu. Iako je diplomirala ekonomiju, u svojoj dosadašnjoj dugogodišnjoj uspješnoj praksi bila je u ulogama kreativnog direktora, copywritera, strateškog savjetnika i stručnjaka za odnose s javnostima/PR te ostvarila i vodila veliki broj uspješnih projekata iz marketinga i odnosa s javnostima kako za domaće tako i za međunarodne klijente, ali i jedinice lokalnih samouprava, jedinice područne samouprave kao i za brojne turističke zajednice. Kreator je brojnih marketinških strategija, strategija brendiranja i komunikacijskih strategija, a sa svojim timom redovno sudjeluje i u njihovim provedbama. Posebne afinitete osjeća za event management, zatim za projekte vezane za turizam, kao i društveno odgovorno poslovanje tvrtki, vodeći pri tom računa o dobrobiti zajednice i pojedinca. Vanjska je suradnica i gostujuća predavačica za Poslovnoj akademiji Rijeka, a do sada je odradila niz edukativnih i praktičnih radionica za HGK, Ekonomski fakultet u Rijeci, pri čemu je agencija Libra ujedno nastavna baza Sveučilišta i Ekonomskog fakulteta, a realizirala je i brojne inhouse seminare na temu brendiranja i odnosa s javnostima za potrebe raznih klijenata. U svojoj praksi mentorirala je cijeli niz djelatnika i mladih kolega željnih učenja i dobre prakse.
Predavačica Korina Bogdanović svoju je karijeru započela još kao mlada youtuberica, a tijekom studija duži period je radila u marketinškoj agenciji Libra te nakon diplome na Ekonomskom fakultetu u Rijeci, tu pronalazi i svoje stalno radno mjesto. Radi na poslovima managera za digitalni marketing, ali i u kreativnom timu za brendiranje.
Za više klijenata izrađuje strategije za digitalni marketing, obavlja poslove content marketinga kroz produkciju marketinških rješenja i realizaciju online kampanja, ažurno vodi društvene mreže za klijente iz različitih oblasti i obavlja sustavnu analitiku uz praćenje rezultata. Osobno je za klijente i njihove brendove angažirana u produkciji TikTok kampanja, za koje radi kreativnu strategiju, posuđuje svoj lik, uz ukupnu kreativnu i tehničku produkciju, kao i analitiku učinka.
Ova radionica je organizira kao dio projekta Razvoj mreže poduzetničkih potpornih institucija putem Hrvatske agencije za malo gospodarstvo, inovacije i investicije (HAMAG-BICRO) – BOND 2 u svrhu standardizacije usluga poslovnog savjetovanja. Naime, Bond okuplja poduzetničke potporne institucije iz cijele Hrvatske s ciljem da svi hrvatski poduzetnici i oni koji to tek žele postati mogu dobiti jednako kvalitetnu uslugu poslovnog savjetovanja u svakom dijelu Hrvatske. Među njima je i Razvojni centar Ličko – senjske županije, stoga poduzetnici u Lici imaju jednaku priliku kao oni u urbanim centrima dobiti sve informacije za rast svog poslovanja.